1) "Stylowy" założony został w 2010 roku i specjalizuje się wg PKD 47.79.Z. sprzedażą detaliczną artykułów używanych prowadzoną w wyspecjalizowanych sklepach.
2) W związku z tym, że sprzedajemy w większości towary używane, rzeczą naturalną jest, że posiadają one oznaki użytkowania: ryski, uszczerbki, pęknięcia lub inne. Wszystkie takie ubytki są uwzględniane przy ustalaniu ceny sprzedaży. Dlatego przed zakupem zalecamy dokładnie obejrzeć towar, ponieważ rzeczy używane nie podlegają reklamacji ani zwrotowi.
3) Istnieje możliwość rezerwacji przedmiotów po wpłacie ZADATKU. Przedmiot zadatkowany, o ile nie zostanie to ustalone inaczej, jest zarezerwowany dla Wpłacającego przez 7 DNI. Sprzedający zobowiązuje się oznaczyć go jako ZAREZERWOWANY i w tym czasie nie ma prawa sprzedaży go innym osobom. Zostaje też wydany Wpłacającemu dokument potwierdzający wpłatę zadatku. Jeśli Wpłacający rezygnuje z zarezerwowanych przedmiotów, zadatek nie jest zwracany - jest to rekompensata za czas zatrzymania przedmiotu oraz przygotowania go do ewentualnego transportu. Przy odbiorze zarezerwowanego przedmiotu należy okazać dokument potwierdzający wpłatę zadatku. Jeżeli Wpłacający nie odbiera zamówionego przedmiotu w ustalonym czasie i nie rezygnuje z rezerrwacji , naliczany jest koszt magazynowania mebli w wysokości 300zł brutto za każdy kolejny miesiąc począwszy od dnia rezerwacji.
4) Istnieje możliwość opłaty całości i odbioru towaru w późniejszym terminie, ustalonym wcześniej ze sprzedawcą, w takim przypadku przedmiot zostaje oznaczony jako SPRZEDANY, jest własnością Nabywcy i oczekuje na odbiór w ustalonym terminie lub transport z naszej strony. Zostaje wydany Kupującemu dokument sprzedaży na podstawie którego może go odebrać w późniejszym terminie, jednak nie później jak 7 dni.
5) Istnieje możliwość transportu towarów ze sklepu z naszej strony, cena transportu to 2 zł/ km brutto liczona w dwie strony. Terminy są do ustalenia z obsługą sklepu.
6)DO ODWOŁANIA OBOWIĄZUJE CENA PROMOCYJNA TRANSPORTU ZBIORCZEGO DO WARSZAWY - 150 zł BRUTTO bez względu na ilość zamówionych mebli. Taki transport odbywa się najczęściej raz na dwa tygodnie, Klient informowany jest dzień wcześniej o możliwości dostarczenia towaru. Jeśli nie może go przyjąć w wyznaczonym terminie, musi oczekiwać na kolejny transport.
7)NASZA USŁUGA TRANSPOTRU NIE OBEJMUJE WNIESIENIA DO DOMU KLIENTA! Wniesienie mebli jest dodatkowo PŁATNE, ceny są indywidualnie i ustalane z obsługą sklepu.
8) Klient podpisując dowód wpłaty zadatku lub rezerwując mebel telefonicznie, w wiadomości Olx lub smsowo wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumencie do realizacji procesu rezerwacji, przygotowania oraz dowozu towaru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).